Автомобільний центр Київ

Автосалон: (044)206-20-02;(044) 206-32-00; (044) 500-6-005
Запчастини: (044) 206-32-04
Сервіс: Mercedes-Benz (044)503-26-73;CHEVROLET (044)206-32-02 ділянка ВР:(044) 206-35-05

пр. Степана Бандери, 22

Сучасний Центр Кузовного Ремонту

Автоцентр на Московському у 2008 році відкрив новий Центр Кузовного Ремонту автомобілів, який оснащений всім необхідним сучасним обладнанням. Висока кваліфікація майстрів дільниці дозволяє провести відновлення автомобіля після серйозних пошкоджень.

Відновлювальний або кузовний ремонт - це відновлення або заміна пошкоджених деталей та елементів кузова авто

0

мобіля до первісного вигляду із відновленням лакофарбового покриття цих частин. Часто такий ремонт стають наслідком ДТП, пошкоджень сторонніми предметами або дефектів, пов'язаних з експлуатацією автомобіля.

Відновлювальний ремонт включає в себе наступні етапи:

- Розбирання та демонтаж пошкоджених елементів і обшивок салону для заміни пошкоджених деталей або забезпечення доступу для проведення ремонту пошкоджень

- Ремонт деформацій з застосуванням при необхідності зварювальних апаратів і систем рихтування.

- Відновлення лакофарбового покриття автомобіля і поліруванням пофарбованих поверхонь

- Складання демонтованих елементів

 Кожен з етапів передбачає використання спеціалізованих інструментів і систем.

Розбирання, складання та демонтаж деталей кузова автомобіля і обшивок салону здійснюється на ділянці обладнаному підйомниками.

Рихтування або заміна кузовних деталей здійснюється на ділянках оснащених спеціальним обладнання необхідне для проведення високоскладного ремонту. Для цих цілей застосовуються, крім простого ручного інструменту, також, зварювальне обладнання, стенди для жорсткої фіксації автомобіля, що мають у своєму оснащенні гідравлічні та механічні пристрої для зміни та виправлення геометрії кузова автомобіля.

0Геометрія кузова і окремих деталей вимірюється електроною лінійкою Naja Evolution, програмне забезпечення якої містить у своїй базі виміри тисяч марок і моделей автомобілів. Що дозволяє перевіряти стан несучих елементів кузова автомобіля, планувати обсяг необхідних ремонтних впливів і контролювати якість проведеного ремонту надаючи замовнику один рік гарантії на якісно проведений ремонт.

Зварювання деталей проводиться напівавтоматичними електричними зварювальними апаратами фірми Telwin.

Рихтування здійснюється спеціальними ручними інструментами: молотками, насадками, наставку (з різних матеріалів), спотерамі - пристосуваннями для витягування вм'ятин в місцях з обмеженим для рихтування доступом.

Повністю відновлений кузов автомобіля або окремі його елементи, перед фарбуванням, готуються: герметизуються зварні шви, обробляються антикорозійними матеріалами внутрішні порожнини, ідеально вирівнюються відремонтовані поверхні. Деталі знежирюються, обробляються грунтовкою, що відповідає встановленим нормам технологічних вимог щодо процесу відновлення лакофарбового покриття автомобіля. Підготовчі роботи відбуваються на постах обладнаних локальною системою пиловидалення і терміналами з необхідними комунікаціями: подача стиснутого повітря для пневматичного обладнання, розетками 12 і 220 вольт.

Для локального забарвлення і ґрунтування та підготовки великих площ автомобіля використовуються стаціонарні пости підготовки з рециркуляцією і фільтрацією повітря. При цьому очищене повітря подається зверху, через стельовий фільтр, обдуваючи автомобіль. А всмоктується знизу, через грати з фільтром вмонтовану в підлозі, під автомобілем. Увесь пост підсвічується по периметру і має штори, що огороджують від основного приміщення. Використання цих постів дозволяє скоротити необхідний час на роботи без збитку для якості.

Щоб прискорити процес сушіння нанесених поверхонь, використовуються електричні інфрачервоні лампи.

0Для фарбування автомобілів використовуються спеціальні автомобільні емалі на водній основі, які відповідають європейським вимогам екологічності. Для кожного автомобіля колорист підбирає фарбу індивідуально. Справа в тому, що на сьогоднішній день в автоіндустрії використовується кілька тисяч кольорів і відтінків. У кожного виробника автомобілів вони свої.

для підбору і приготування певного кольору використовуються спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Суть приготування потрібного кольору - змішування компонентів фарби в певній, дуже точній пропорції, що визначається формулами.

Перед забарвленням, як в іншому і перед початком ремонту в цілому, ділянки кузова, над якими робота проводиться не буде, обклеюють спеціальними матеріалами: захисними стрічками, папером і т.д., для запобігання пошкодження поверхонь, потрапляння на них лакофарбових матеріалів.

Забарвлення автомобіля здійснюється у спеціальній фарбувально-сушильній камері. Камера - герметична конструкція з рециркуляцією повітря, що походить на стаціонарні пости сухої підготовки - повітря подається зверху автомобіля, а всмоктується знизу. Така рециркуляція повітря необхідна для забезпечення без пилового простору в камері в момент фарбування. Навіть найменша і на перший погляд невидима порошинка може зіпсувати багатогодинну роботу з підготовки, в разі потрапляння при фарбуванні на поверхню автомобіля. Фарба наноситься спеціальними ручними розпилювачами за рахунок тиску подаваного стисненого повітря.

0Ці розпилювачі називаються фарбопультами. При цьому повітря, що подається в них, проходить спеціальне очищення: механічну від різних мікроскопічних частинок, термічну - для видалення води з повітря.

Фарба наноситься декількома шарами. Після короткочасної паузи наноситься лак. Нанесені фарба і лак сушаться в камері при температурі 60 градусів Цельсія. Сушка здійснюється 40-60 хвилин.

Після сушіння в камері деталь чи окремий елемент залишають на 24 години, для повної полімеризації нанесених покриттів. Як правило, сушка деталей проводиться у віддаленому приміщенні, на спеціальних підставках (стендах), де такі деталі ні кому не заважають і не можуть бути випадково пошкоджені. Після чого пофарбована поверхня полірується, що забезпечує високу якість і блиск покриття.

Після ремонту, заміни або фарбування всіх деталей, автомобіль збирають, монтуючи на свої місця всі раніше зняті деталі.

Після виконання всіх технологічних операцій майстер виробництва оглядає автомобіль, перевіряючи якість робіт. І Ваш автомобіль готовий до видачі!

PS: Насправді, відновлювальний ремонт має більше нюансів, про які відомо лише фахівцям. Довірте відновлення свого автомобіля професіоналам і ми забезпечимо вам високу якість проведених робіт і гарантію!
0

Послуги, що надаються центром:

    Складання калькуляцій вартості відновлювального ремонту в системі «Audatex»
    Перевіркою геометрії кузова за допомогою комп'ютерної діагностикою з видачею висновку
    Ремонт бамперів і структурних пластикових накладок
    Ремонт склопластикових деталей автомобіля
    Ремонт металевих деталей кузова автомобіля
    Відновлення деформацій кузова автомобіля
    Відновлення деформацій несучих рам автомобілів
    Фарбування сучасними високоякісними німецькими матеріалами Glasurit
    Полірування лакофарбового покриття автомобілів

Переваги Центру Кузовного Ремонту Автоцентру на Московському:

    Ремонт будь-яких марок автомобілів
    Виконуємо кузовні роботи будь-якої складності
    Ідеальна чистота і порядок в цеху
    Новітнє обладнання та технології
    Сертифіковані майстра високого класу з великим досвідом роботи
    Індивідуальний підхід до кожного клієнта
    Радимо тільки те, що насправді можна і потрібно робити
    Гарантія 12 місяців

 
Контакти:
(044) 206-35-05

repair@petrivka.ukravto.kiev.ua

Автоцентр на Московському у 2008 році відкрив новий Центр Кузовного Ремонту автомобілів, який оснащений всім необхідним сучасним обладнанням. Висока кваліфікація майстрів дільниці дозволяє провести відновлення автомобіля після серйозних пошкоджень.

Відновлювальний або кузовний ремонт - це відновлення або заміна пошкоджених деталей та елементів кузова авто

0

мобіля до первісного вигляду із відновленням лакофарбового покриття цих частин. Часто такий ремонт стають наслідком ДТП, пошкоджень сторонніми предметами або дефектів, пов'язаних з експлуатацією автомобіля.

Відновлювальний ремонт включає в себе наступні етапи:

- Розбирання та демонтаж пошкоджених елементів і обшивок салону для заміни пошкоджених деталей або забезпечення доступу для проведення ремонту пошкоджень

- Ремонт деформацій з застосуванням при необхідності зварювальних апаратів і систем рихтування.

- Відновлення лакофарбового покриття автомобіля і поліруванням пофарбованих поверхонь

- Складання демонтованих елементів

 Кожен з етапів передбачає використання спеціалізованих інструментів і систем.

Розбирання, складання та демонтаж деталей кузова автомобіля і обшивок салону здійснюється на ділянці обладнаному підйомниками.

Рихтування або заміна кузовних деталей здійснюється на ділянках оснащених спеціальним обладнання необхідне для проведення високоскладного ремонту. Для цих цілей застосовуються, крім простого ручного інструменту, також, зварювальне обладнання, стенди для жорсткої фіксації автомобіля, що мають у своєму оснащенні гідравлічні та механічні пристрої для зміни та виправлення геометрії кузова автомобіля.

0Геометрія кузова і окремих деталей вимірюється електроною лінійкою Naja Evolution, програмне забезпечення якої містить у своїй базі виміри тисяч марок і моделей автомобілів. Що дозволяє перевіряти стан несучих елементів кузова автомобіля, планувати обсяг необхідних ремонтних впливів і контролювати якість проведеного ремонту надаючи замовнику один рік гарантії на якісно проведений ремонт.

Зварювання деталей проводиться напівавтоматичними електричними зварювальними апаратами фірми Telwin.

Рихтування здійснюється спеціальними ручними інструментами: молотками, насадками, наставку (з різних матеріалів), спотерамі - пристосуваннями для витягування вм'ятин в місцях з обмеженим для рихтування доступом.

Повністю відновлений кузов автомобіля або окремі його елементи, перед фарбуванням, готуються: герметизуються зварні шви, обробляються антикорозійними матеріалами внутрішні порожнини, ідеально вирівнюються відремонтовані поверхні. Деталі знежирюються, обробляються грунтовкою, що відповідає встановленим нормам технологічних вимог щодо процесу відновлення лакофарбового покриття автомобіля. Підготовчі роботи відбуваються на постах обладнаних локальною системою пиловидалення і терміналами з необхідними комунікаціями: подача стиснутого повітря для пневматичного обладнання, розетками 12 і 220 вольт.

Для локального забарвлення і ґрунтування та підготовки великих площ автомобіля використовуються стаціонарні пости підготовки з рециркуляцією і фільтрацією повітря. При цьому очищене повітря подається зверху, через стельовий фільтр, обдуваючи автомобіль. А всмоктується знизу, через грати з фільтром вмонтовану в підлозі, під автомобілем. Увесь пост підсвічується по периметру і має штори, що огороджують від основного приміщення. Використання цих постів дозволяє скоротити необхідний час на роботи без збитку для якості.

Щоб прискорити процес сушіння нанесених поверхонь, використовуються електричні інфрачервоні лампи.

0Для фарбування автомобілів використовуються спеціальні автомобільні емалі на водній основі, які відповідають європейським вимогам екологічності. Для кожного автомобіля колорист підбирає фарбу індивідуально. Справа в тому, що на сьогоднішній день в автоіндустрії використовується кілька тисяч кольорів і відтінків. У кожного виробника автомобілів вони свої.

для підбору і приготування певного кольору використовуються спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Суть приготування потрібного кольору - змішування компонентів фарби в певній, дуже точній пропорції, що визначається формулами.

Перед забарвленням, як в іншому і перед початком ремонту в цілому, ділянки кузова, над якими робота проводиться не буде, обклеюють спеціальними матеріалами: захисними стрічками, папером і т.д., для запобігання пошкодження поверхонь, потрапляння на них лакофарбових матеріалів.

Забарвлення автомобіля здійснюється у спеціальній фарбувально-сушильній камері. Камера - герметична конструкція з рециркуляцією повітря, що походить на стаціонарні пости сухої підготовки - повітря подається зверху автомобіля, а всмоктується знизу. Така рециркуляція повітря необхідна для забезпечення без пилового простору в камері в момент фарбування. Навіть найменша і на перший погляд невидима порошинка може зіпсувати багатогодинну роботу з підготовки, в разі потрапляння при фарбуванні на поверхню автомобіля. Фарба наноситься спеціальними ручними розпилювачами за рахунок тиску подаваного стисненого повітря.

0Ці розпилювачі називаються фарбопультами. При цьому повітря, що подається в них, проходить спеціальне очищення: механічну від різних мікроскопічних частинок, термічну - для видалення води з повітря.

Фарба наноситься декількома шарами. Після короткочасної паузи наноситься лак. Нанесені фарба і лак сушаться в камері при температурі 60 градусів Цельсія. Сушка здійснюється 40-60 хвилин.

Після сушіння в камері деталь чи окремий елемент залишають на 24 години, для повної полімеризації нанесених покриттів. Як правило, сушка деталей проводиться у віддаленому приміщенні, на спеціальних підставках (стендах), де такі деталі ні кому не заважають і не можуть бути випадково пошкоджені. Після чого пофарбована поверхня полірується, що забезпечує високу якість і блиск покриття.

Після ремонту, заміни або фарбування всіх деталей, автомобіль збирають, монтуючи на свої місця всі раніше зняті деталі.

Після виконання всіх технологічних операцій майстер виробництва оглядає автомобіль, перевіряючи якість робіт. І Ваш автомобіль готовий до видачі!

PS: Насправді, відновлювальний ремонт має більше нюансів, про які відомо лише фахівцям. Довірте відновлення свого автомобіля професіоналам і ми забезпечимо вам високу якість проведених робіт і гарантію!
0

Послуги, що надаються центром:

    Складання калькуляцій вартості відновлювального ремонту в системі «Audatex»
    Перевіркою геометрії кузова за допомогою комп'ютерної діагностикою з видачею висновку
    Ремонт бамперів і структурних пластикових накладок
    Ремонт склопластикових деталей автомобіля
    Ремонт металевих деталей кузова автомобіля
    Відновлення деформацій кузова автомобіля
    Відновлення деформацій несучих рам автомобілів
    Фарбування сучасними високоякісними німецькими матеріалами Glasurit
    Полірування лакофарбового покриття автомобілів

Переваги Центру Кузовного Ремонту Автоцентру на Московському:

    Ремонт будь-яких марок автомобілів
    Виконуємо кузовні роботи будь-якої складності
    Ідеальна чистота і порядок в цеху
    Новітнє обладнання та технології
    Сертифіковані майстра високого класу з великим досвідом роботи
    Індивідуальний підхід до кожного клієнта
    Радимо тільки те, що насправді можна і потрібно робити
    Гарантія 12 місяців

 
Контакти:
(044) 206-35-05

repair@petrivka.ukravto.kiev.ua