04.02

Компанія KIA зняла соціальний ролик до матчу Super Bowl

Kia Motors традиційно приготувала 30-секундний ролик до матчу Super Bowl, що вінчає сезон в США. Цього разу відео отримало не розважальний, а соціальний характер і спрямовано на боротьбу з дитячим бездомів'ям. Автомобілем-героєм став новий кросовер Kia Seltos.


Матч Super Bowl є кульмінацією футбольного сезону в США і, мабуть, найбільш очікуваним спортивним шоу для всіх шанувальників американського футболу. З огляду на популярність гри, найбільші світові бренди вважають своїм обов'язком створити міні-шедевр у вигляді короткого рекламного відео, і Kia тут не є винятком.


Як і минулого року, замість того, щоб дивувати аудиторію ефектною графікою або іскрометним гумором, Kia створила соціальний ролик, що привертає увагу до актуальної проблеми дитячого бездомів’я.


Головний герой відео – молодий гравець Джош Якобс (Josh Jacobs), який начебто зустрічає юного себе і дає пораду, здатну змінити життя: «Намагайся стати кимось щосили і обіцяю, одного разу ти станеш».


Справа в тому, що ще зовсім недавно у сім'ї Джоша не було дому і хлопець був змушений ночувати в автомобілі разом з батьком і братом. Вранці на цьому ж авто батько відвозив малюків до школи. Невідомо, як би склалася доля Якобса і його сім'ї, якщо б одного дня його не запросили до шкільної команди. Джош скористався наданим шансом в повній мірі і у квітні минулого року став гравцем Національної футбольної ліги NFL, а також здобув звання кращий новачок-нападник року.


Що стосується автомобільного героя відео, то ним став новий кросовер Kia Seltos, в якому і відбувається бесіда між нинішнім і юним Джошем.


Крім мотивуючого відео, компанія Kia Motors також є партнером і великим жертводавцем благодійних організацій Covenant House, Positive Tomorrows і StandUp for Kids, які забезпечують притулок, харчування та надають іншу допомогу дітям, які цього потребують.